wasting time

Örebro i förrgår var verkligen hur kul som helst! Själva äventyrsbadet var något mindre än vad jag hade trott innan att det skulle vara, men det var ändå väldigt kul! Helt plötsligt blev man som elva år igen och vi kasta oss utför alla rutschkanor som fanns. Idag har jag flera blåmärken som bevis på att speciellt en bana gjorde ganska ont att åka i, haha. Vi var där hela dagen och innan vi åkte hem åt vi italienskt på en restaurang inte långt ifrån självaste badhuset. Yummie !
Igår sprang jag och S runt i forum ett bra tag, kom hem med några påsar också. Kvällen avslutades ute på ingarö, inte helt fel ;)

Efter att knappt ha varit hemma de senaste dagarna har det alltså varit ganska skönt att bara vara hemma idag... Solen tittade fram en liten stund och jag och mami kastade oss ut för att försöka bättra på brännan lite granna. Nu däremot, i just detta nu öser regnet ned. Svensk sommar eller vad?
Snart kommer hursomhelst farmor och farfar på fika, med sig har de farmors syster och hennes man vilka jag aldrig har träffat, eftersom de har bott i Australien i stort sett hela mitt liv. Trevligt att de får uppleva den riktiga, svenska sommarn med allt vad det innebär (regn). Shit vad det regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0