tvkväll

Sitter hemma och kollar på So You Think You Can Dance och så mycket mer lär väl inte hända denna tisdagskväll (okej jag erkänner, jag fick kolla på mobilen vad det var för veckodag... har noll koll på sånt nuförtiden). Jag gillar verkligen det programmet, tycker det är kul att se på alla som är så otroligt duktiga på att dansa. Nästan så man blir lite avis, själv kan man verkligen inte dansa. Dessutom är det rätt skönt att bara sjunka ner framför tv:n och ta det lugnt någongång. Det är väl bl.a. för det som sommarlovet är till för? Apropå sommarlov och sådana saker så är det ju faktiskt mindre än en månad kvar till skolstarten. Lite nervös är jag då jag inte känner någon som ska börja i min klass, fast det har sina fördelar det med såklart, att träffa lite nytt folk är väl aldrig fel.
Men nej, nu är reklamen strax slut och det börjar igen närsomhelst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0