alla heter glenn i göteborg

Kom hem sent i fredagskväll från skärgården (som förövrigt var väldigt mysigt, det enda minuset var alla myggor. jag hatar myggor) för att på lördagmorgon åka till Göteborg med familjen. Vi åt på restaurang, var på liseberg och universeum och irrade runt bland alla spårvagnar. Jo, Göteborg är likt övriga västkusten väldigt fint, och vi träffade på minst fem snubbar som hette Glenn. Alla heter Glenn i Göteborg...
När vi åkte hem igår tog min ipods batterier slut (fast hellre den än mobilen!) och efter fem timmar nonstop i bilen var det väldigt skönt att komma hem till min älskade säng och för att få njuta av den första riktiga sovmorgonen på flera dagar. Med oss hem från Göteborg hade vi även 2 kg toblerone och 2 kg dumle, så nu lär det inte vara någon brist på choklad i sommar. Har man tur i spel så har man... ;)

 

syster fick leka packåsna, bror och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0