lördaglördag

Sushi PresentationJag var inställd på att jobba idag men fick igårkväll reda på att jag inte skulle jobba idag. Lite surt, för nu var det längesedan jag jobbade senast. Har ju varit sjuk lite tillochfrån de senaste helgerna..
Hittills idag har jag inte gjort någonting alls, men om någon timme måste jag börja göra iordning mig för att träffa E & T i centrum, det blir en myskväll och jag ska äta sushi för första gången..! Eller nja, det var väl inte helt sant. Jag har faktiskt smakat en bit en gång tidigare och då var det väl helt okej, men jag tycker inte riktigt att det räknas då det var vegetarisk sushi.. Vi får se vad jag säger ikväll när jag har smakat "på riktigt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0