friday I'm in love


Äntligen fredag, och äntligen helg! Känns så skönt med en paus i allt plugg, och är det någonting som kan slå en ordentlig sovmorgon? Det är nästan så jag längtar till imorgon bara för att få sova ut.

Idag testade jag på yoga för första gången i mitt liv. Linnéa ledde en lektion på idrotten, det var mycket böja sig hit och dit och vrid foten dit och peka upp dit medan man kollar dit.. Kände mig lika smidig som ett kylskåp men det var kul ändå, alltid kul att prova på något nytt. Fick huvudvärk på sista lektionen (det var matte..) så bestämde mig för att bara vara hemma med familjen ikväll. Och det ångrar jag inte, det har verkligen varit skönt och efter en alvedon försvann huvudvärken.

Ser ni att jag fixat lite med desigen? Inte så mycket, men lite nya färger iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0