måndag

Trots att det har varit en måndag, som annars brukar vara ganska en ganska seg dag, har det varit helt okej. Började dagen med ett matteprov som i början inte gick så jättebra men efter en liten stund lossande det (förhoppningsvis) och var sedan piggare under dagen än vad jag hade vågat hoppas på innan. Annars har ingenting speciellt hänt, slutade 15:30 och valde att stanna hemma från träningen så jag ska bli helt frisk någongång.

Imorgon blir det inte heller någon träning, det spelar ingen roll hur jag mår. Istället ska vi ha en danskväll i vår skola tillsammans med alla andra nior i våran kommun på kvällen mellan 19-21:30.. På förmiddagen ska vi, för att förbereda oss antar jag, dansa från klockan åtta till lunch. Så det blir mycket dans imorgon, och det är väl inte direkt min grej.. Men det blir vad man gör det till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0