it takes time to write history

Trots en förkylning som vägrar ge sig åkte jag och pappa iväg till Nacka Gymnasium idag, för att kolla på deras Öppna Hus. Vi var bara där en liten stund och pratade med elever, lärare och lyssnade på lite informationsgenomgångar. Jag tyckte det verkade mycket bra, och kan verkligen tänka mig att söka dit. Men ännu har jag inte bestämt mig helt hur det blir, behöver fundera lite till.
Sedan har det inte hänt något alls. Jag har legat framför tv:n, tyckt lite synd om mig själv och kollat på handbollsmatchen mellan Sverige - Frankrike, som Sverige förövrigt förlorade. Nu är jag verkligen trött och det är dags att krypa i säng, godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0