hello wednesday

Känner mig lite tvungen att skriva lite om igår, som sagt så samlades ju alla värmdö's nior i våran gympasal här i hemmesta för niornas danskväll. Om det var mycket folk? Jodå. Men det var roligare än vad jag hade trott innan att det skulle bli, det var faktiskt ganska kul, speciellt kycklingdansen vi körde i slutet. Jag och filip ägde såklart haha.

Idag har skolan rullat på som vanligt, men jag hoppade över träningen efteråt eftersom jag inte känner mig helt frisk än. Nu är det faktiskt dags att bli frisk någongång, har ju varit mer eller mindre förkyld ett bra tag och är ganska less på det.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hell no. Du skulle ha sett mig och Elin på kycklingdansen. Vi slog er lätt.



Hoppas du blir frisk snart. Det här är sämsta möjliga tiden att vara sjuk på <3

2009-01-28 @ 22:08:37
URL: http://out-of-the-way-corner.blogspot.com/
Postat av: Filip

So very not, vi ägde ju er så det bara smäller om det! ;) Men line-dancen var lite fail från min sida, kunde inte hålla reda på vilken ordning allt kom i xD

2009-02-01 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0