söndag

Likt ganska många andra såg jag melodifestivalen igår, mina favoriter var EMD & BWO men annars var det rätt så dåliga bidrag. Hursomhelst blev det film efteråt, Beowulf. Det är en film jag verkligen inte rekommenderar, den var bara konstig, mer vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva den.

Imorgon var det tänkt att jag skulle vara med och spela lite dubbelmatcher mot klubbens veteraner, men eftersom jag fortfarande känner mig hängig så är det nog inte en så bra idé. Jag tänkte ändå bege mig bort mot tennishallen och heja på mina vänner, jag tror inte jag orkar med att sitta inne en hel dag till.
Det var även sagt att provsvaren skulle vara klara imorgon, så vi får se vad de visar. Förhoppningsvis är det inte något farligt alls, men en sak som kan vara aktuell är glutenintolerans (eftersom lillasyster är det så ökar risken att jag också har det) och jag är faktiskt lite nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0