om de bara gav oss chansen

Dagen varit väldigt lugn, jag bara varit hemma och pluggat, städat osv. Inte så jätteroligt direkt, men det är saker man måste göra någongång. Åkte senare iväg med familjen och åt middag på en italiensk restaurang på Kungsholmen, det var verkligen jättegott och jag är fortfarande proppmätt...!
Imorgon är det träning men jag vet inte hur det blir med det, får se hur jag mår imorgon. Förra måndagen kände jag mig bara lite sjuk men tränade ändå. Det blev ju mycket värre efter det och jag är inte direkt sugen på någon repris. Samtidigt så är jag så sugen på att träna att det inte är sant! Annars är det skola som gäller, fast jag missar eftermiddagen, ska till läkaren.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha sorry att jag terrade dig i slussen!

2009-02-09 @ 17:55:54
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0