nittonde februari

Idag var vi på studiebesök i stan hos Levande Historia och kollade på en utställning om Förintelsen i Ukraina under andra världskriget. Om koncentrationssläger har man ju hört en hel del, men aldrig om dessa massskjutningar. Det var klart intressant, men också väldigt hemskt.

Studiebesöket var slut vid 10:30 och sedan var vi komplediga, så jag tog bussen hem och gick av vid Vårdcentralen för att ta de där blodproverna någon gång. Jag hade blivit tillsagd att inte äta något förutom frukost innan, men enligt sköterskan som tog proverna skulle jag tydligen inte ha ätit något på 12 timmar.. Hursomhelst tog jag alla prover ändå, så får vi se om läkaren vill att jag ska ta om något prov senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit. Hoppas du blir bättre snart, och får reda på vad det är som spökar :)

2009-02-20 @ 22:37:10
URL: http://out-of-the-way-corner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0