fryser

Jag mår inte såvärst jättebra direkt, jag är snuvig, hängig och tog precis en alvedon för att jag har haft ont i huvudet hela dagen. Fan, jag har varit mer eller mindre förkyld i snart två veckor och i helgen trodde jag verkligen att det skulle släppa. Men tydligen inte.. Hursomhelst så hade vi det första nationella provet idag, läsförståelse i Svenska. På ett sätt så känns det skönt att ha det gjort, att man har klarat av det första liksom. Och även fast jag inte är helt frisk känns det som om det gick helt okej, hoppas det gjorde det resultatmässigt också.
Nu blire tv:n!


Kommentarer
Postat av: Filip

Jobbigt att vara sjuk... Jag har också varit snorig och hostig ett bra tag nu, men du e nog värre ;)

(Btw, jag har också gjort en blogg! xD)

2009-02-04 @ 18:24:56
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0