fredagen den trettonde

Det känns som om den här veckan har gått väldigt fort, men det är inget vi ska klaga över. Fredagen den trettonde idag (niklas födelsedag också förresten, grattis!) men det har inte alls varit någon otursdag idag. Det enda jobbiga var att jag fick ont i huvudet under idrotten, men det gick över efter en Ipren. Sedan hade vi NO-redovisning, tror det gick helt okej faktiskt. Hursomhelst så är det skönt att få det avklarat. Efter redovisningen fick vi fylla i papper och bedömma oss själva på hur det har gått för oss nu under biologiavsnittet, något jag verkligen inte gillar. Men jag skrev ihop något och vi får se vad jag får för betyg, känns lite konstigt att vi aldrig kommer att ha biologi igen. Alla andra lektioner flöt på snabbt, och  ikväll ska jag bara vara hemma med familjen, myskväll med pizza låter inte helt fel. Imorgon är det alla hjärtans dag, men för mig kommer det bara vara en vanlig lördag med jobb och kanske händer det något på kvällen, men det är bara lösa planer än så länge..

Kommentarer
Postat av: Filip

Usch, hatade också den lappen, vad ska man skriva lixom? Jag skrev iaf att ni borde få MVG men det e sjukt svårt att vara självkritisk... ;) Men jag tyckte det gick bra iaf!

Och alla hjärans dag kommer alltid vara ganska speciell för våran famij... :/

2009-02-13 @ 17:40:01
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0