det blir inte alltid som man tänkt sig

Resan igår till Kungsberget blev verkligen inte alls som jag hade trott. Första timmen gick väl bra att åka, men efter ett tag började jag känna mig jättetrött och höll nästan på att svimma en gång i backen. Det var verkligen inte kul, och det konstiga var att det kom så snabbt. Efter det tog jag en paus från skidorna, åt lunch med de andra men sedan när de gav sig ut i backarna igen så fick jag gå till något vilrum och vila upp mig. Efter det mådde jag aningen bättre, var fortfarande lite hängig men jag ville så gärna åka så jag träffade mina vänner igen och åkte de två sista åken med dom.
Vaknade imorse och kände mig inte speciellt bra så päronen övertalade mig att stanna hemma, och nu klockan 13 ska jag till läkaren. Nu har jag ju faktiskt mått såhär tillochfrån ett tag, trött och hängig så vi får se om hon hittar något.


Filip i liften

Kommentarer
Postat av: Filip

Ja, vad tråkigt det blev... :/

2009-02-17 @ 16:14:41
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0