äntligen sportlov

Första dagen på sportlovet idag och jag får väl erkänna att jag är lite avundsjuk på de som ska åka till Alperna, Sälen, Åre och allt vad det heter.. Själv åker jag inte upp till fjällen förrän på påsklovet, det kommer bli grymt kul. Nu på sportlovet ska jag istället bara vara hemma, har inga direkta planer men någonting händer ju alltid. Det ska bli skönt att vila upp sig också, slippa gå upp tidigt och allt annat man måste göra när man går i skolan.

Om fyrtio minuter ska jag gå till bussen, ska jobba mellan 14-16, och här sitter jag framför datorn i pyjamas.. Har lite saker som måste fixas innan jag drar, så får försöka slita mig från datorn nu. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0