tredje augusti

Redan augusti och inte mer än två och en halv vecka kvar till skolstart... Ganska nervöst om man säger så! Men det har varit ett bra sommarlov faktiskt, jag har varit med människor som gör mig glad och inga måsten har det varit heller. Inga större planer och att ta en dag i taget har funkat bra ;). Dagarna flyter på och idag var det för första gången på ett tag riktigt sommarväder, men jag hade redan bestämt med S att vi skulle utforska staden lite granna så istället för att steka på stranden med varsin glass smälte vi bort i stan istället. Och jag som var så shoppingsugen kom bara hem med nagellack! Så kan det gå ibland när allt som finns kvar är i storlek XL..
På vägen in till stan träffade jag två av mina gamla klasskamrater förresten, det var ett tag sedan om vi säger så. Dessutom träffade jag på två av mina gamla lärare häromdagen när jag följde med mamma och handlade på coop (om någon nu tyckte det var speciellt intressant att veta). Lite kul att träffa folk som man inte har träffat på nästan två månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0