tidsfördriv

Matvanor:
Bästa maträtt?
Oj vad svårt. Kan nog inte riktigt säga en enda maträtt, men jag gillar italienskt. Och skaldjur! yummie.
Använder du smör på smörgås? eh, ja?
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? oftast smågodis, fast ibland blir man inte så sugen på det när man tänker på alla ungar som går runt och snorar i de där lådorna...
Favoritglass? Den där mörka Magnum temptation är sjukt god! Lite dyr dock, det är synd. 


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
skiftar från månad till månad. vissa månader nästan ingenting och vissa månader blir det en del, heh..
Har du mer skor än kläder? nej
Favoritplagg? stuprörsjeans
Hatplagg? haremsbyxor är inte någon favorit direkt

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Pluggar, ska börja gymnasiet i höst men jobbar lite granna i hallen som tränare också på helgerna
Vad vill du bli? ingen aning.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? hoppas verkligen att jag kommer göra det!
Är lönen viktigast? Skulle inte jobba om jag inte fick lön men samtidigt skulle jag inte jobba om jag inte trivdes.
Framtidsplaner med boende? Lär väl bo hemma ett tag till, men sedan hoppas jag kunna hitta en fin lägenhet nära city.
Litet eller jätte stort? Nja, beror på hur många man är som bor i huset/lägenheten. Lagom är bra!
Drömboende? Har inte funderat så mycket på det men skulle inte tacka nej till ett lagom stort hus på en stor sjötomt. Inte mitt i smeten (haha, ganska svårt att hitta en sjötomt i stan kanske?) men helst ganska nära stan.
Landet eller mitt i stan? Helst någonstans mittemellan, men måste jag välja så blir det mitt i stan
Mysigt eller sterilt? en blandning

Lite allt möjligt:
Har du barn?
nej
Är otrohet okej? verkligen inte
Älskar du någon? ja, familjen och mina vänner
Betyder familjen mycket för dig? absolut, vi är ganska nära i min familj och det är jag glad för
Tycker du om att dricka dig full? eh, nej?
Hemmafest eller utgång? beror väl på vad man känner för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0