all good things come to an end

Två dagar kvar på det här sommarlovet, på torsdag är det upprop i aulan som gäller. De få dagarna som är kvar nu ska jag bara ta det lugnt, spela tennis (träningen drog igång idag) och kanske träffa någon kompis. Känns såklart lite sorgligt att sommarlovet nästan är slut men som jag har sagt så många gånger förut så är jag förväntansfull inför att börja gymnasiet.. Har redan sett schemat för hösten då det ligger ute på nätet och jag blev verkligen förvånad när jag såg det då skoldagarna är mycket kortare än de jag hade i nian, till exempel så har jag bara två lektioner på måndagar och går i skolan mellan 9:55 - 13:25. Men jag klagar inte!

Nu är det slapp framför friidrotts-vm som gäller, synd bara att det inte finns några riktiga svenska medaljhopp med i år bara. Fast det finns mycket annat roligt att kolla på, liksom vem hade trott att Isinbajeva skulle riva alla sina hopp och komma sist i stavfinalen? Kan inte låta bli att tycka synd om henne...

Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, jag tyckte att det var rätt åt henne att förlora nån gång, hon sa ju det själv också att det var dags nu :P Och dessutom e det ju roligare när nån annan vinner, det blir så tråkigt när det inte e nån annan som har en chans... Heja hon som vann ist och skit i att Isinbajeva sumpade hela skiten ;)

Haha, vilken kommentar, fett lång xP

2009-08-18 @ 11:53:49
Postat av: sanna

filip: visst, men fatta vilken press hon hade på sig? måste verkligen vara sjukt jobbigt att misslyckas då... går inte att inte tycka synd om henne när hon står o gråter när hon intervjuas :(

2009-08-20 @ 20:48:52
URL: http://typisktsannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0