you don't know what you've got 'til you're missing it a lot

Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma, egentligen hade jag tänkt plugga ganska mycket idag eftersom det inte kommer finnas så mycket tid för det under veckan som kommer, men när det är sommarväder och solen skiner lockar det inte alls speciellt mycket att sitta inne och uggla framför datorn med hemkunskapsarbetet. Istället har jag legat ute på studsmattan ganska så mycket med choklad som jag fick igår (jag älskar choklad för den som inte visste det) och försökt få någon slags bränna, lite småjobbigt att google-brännan från fjällen fortfarande delvis är kvar, den får gärna försvinna snart om vi säger så.. Jag har också haft ganska mycket tid att fundera men har inte blivit speciellt mycket klokare av det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0