sexton

Idag är det då min födelsedag och tack för alla sms, telefonsamtal och facebookmeddelanden! <3 Det har verkligen varit en jättebra födelsedag, skoldagen var inte speciellt jobbig utan flöt på bra och sista lektionen spelade vi fotboll och det var faktiskt väldigt kul! Sedan hade jag träning och efter det väntade några från pappas sida av släkten hemma för att fira med tårta & presenter. Apropå presenter så är jag verkligen jätteglad för alla jag fått, för några veckor sedan fick jag ju en ny tv till rummet och den räknades lite som en födelsedagspresent, men idag har jag också fått nya högtalare till datorn, pengar, smycken och sådana saker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis igen gullet!

2009-04-29 @ 09:17:21
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0