here comes the sun

Idag är en bra dag, atomfysikprovet är överstökat (det gick nog bra tror jag), solen skiner och efter lite missförstånd blev de två sista lektionerna inställda. Eller ja, den allra sista blev inställd bara för att vi ville gå hem eftersom vi trodde att lektionen innan var inställd (vilket den tydligen inte var, utan vi skulle ha vikarie fast vi skulle ha börjat en kvart senare...). Hm, nu blev det nog lite rörigt, men hursomhelst stannade jag ändå kvar i skolan ett litet tag. Jag och Hedvig gick ut och satte oss i solen för att plugga. Sedan kom Filip, Néa och Nea och pluggandet stannade av en aning..
Nu är jag hemma och tänkte faktiskt gå ut och bara ligga på studsmattan och sola, man får ju passa på nu när solen är framme. Hoppas det är lika fint väder imorgon, när tjejerna i klassen kommer hit på filmkväll!


Kommentarer
Postat av: Emmy

ooh yay, I get to wear pretty clothes~

Va' blire för film, tro?

2009-04-24 @ 19:13:02
URL: http://out-of-the-way-corner.blogspot.com/
Postat av: Filip

Hehe, det första jag gjorde när jag kom hem var å blanda ett glas saft och sen steka lite på studsmattan ;)

2009-04-24 @ 22:13:44
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0