hemma igen

Efter en vecka full med skidåkning och annat roligt är jag nu hemma, som rubriken redan har avslöjat. Det har varit en jätterolig vecka och fint väder alla dagar förutom en när det snöa, blåste och var dimmigt. Men det försvann lika snabbt som det kom och resten av veckan sken solen och liksom varje år har jag även i år lyckats få en riktigt snygg googlebränna. Mamma och pappa kallar mig för tvättbjörn...

Även om jag har haft en jätterolig vecka är det också så otroligt skönt att komma hem. Ni vet, att få sova i en sin egen säng, i sitt egna rum (som man inte tvingas dela med en bror som har en vana av att högljutt gå upp vid sju varje morgon). Dessutom är det så underbart med värmen! Dunjackan hänger fortfarande framme men det känns som om det kanske är dags att hänga in den någonstans långt in i garderoben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0