hej efterlängtade påsklov

Tjoo. Det blev så att jag bara gick till skolan och gjorde NO-läxförhöret och lämnade in bilduppgiften, sedan gick jag hem. En postitiv sak är iallafall att jag mår bättre idag än vad jag har gjort innan, och mamma som blev sjuk precis innan mig (antagligen var det hon som smittade mig) är så gott som frisk nu så jag borde vara helt återställd imorgon eller iövermorgon. Skönt!

En annan sak som är bra är det här med påsklov. Imorgon bitti vid halv åtta-tiden hade päronen tänkt att vi skulle börja rulla hemifrån mot Lofsdalen, själv är jag är lite tveksam till om vi verkligen kommer att komma iväg så tidigt.. Den som lever få se! Sedan brukar det ta ungefär sju timmar i bilen innan vi är framme, plus några stopp på vägen och den obligatoriska lunchen på McDonalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0