fullt upp

Just nu är det fullt upp i skolan, jag längtar verkligen efter helgen så man kan få pusta ut någongång. Idag hade vi första nationella provet i matte och det gick faktiskt väldigt bra! Jag hade varit ganska så nervös innan, så det var skönt att få det avklarat och att det gick bra gjorde att jag gick runt och var väldigt glad resten av dagen. Sedan på eftermiddagen kom jag tydligen trea i någon dikttävling på skolan, som jag egentligen inte hade en aning om att jag deltog i..? Min lärare hade väl lämnat in en dikt som jag hade skrivit tidigare utan någon som helst tanke på någon dikttävling. Det var lite pinsamt att gå upp inför alla åttor och nior för att ta emot en liten pocketbok om ett spel som försöker manipulera spelarna (iallafall enligt bokens baksida), men aja. Imorgon väntar NO-prov, dessutom har vi Svenskaläxa och så måste jag jobba lite på Engelskan. Dags att återgå till pluggandet nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0