en annan måndag

Egentligen är jag så trött att det enda jag vill bara är att få sova, men som vanligt sitter man fastklistrad här vid datorn. Tänkte bara slänga in ett litet inlägg, så att ni vet att jag lever, men grejen är den att jag inte har något intressant att skriva. Jag skulle kanske kunna skriva att jag testade ett nytt racket idag på träningen och att det var väldigt skönt att spela med. Jag skulle även kunna tillägga att jag är väldigt intresserad av att köpa ett nytt racket eftersom jag har spelat med mitt äldsta racket i snart fem år (det är lång tid..).
Men så mycket mer har jag faktiskt inte att skriva och förlåt för att detta nog var ett av de tråkigaste blogginlägg ni någonsin har läst, men just nu är blogginspirationen spårlöst försvunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0