äntligen helg!

Fredag idag och äntligen har helgen börjat! Även om vi var lediga i måndags känns det som om det har varit en ganska lång skolvecka och helgen har varit lika efterlängtad som alltid. Som jag sade igår publicerades den preliminära intagningen idag (känner mig lite tvungen att skriva iallafall några rader om det). Det första jag gjorde på morgonen var att sätta på datorn och kolla, men då hade det inte lagts upp än. Det publicerades faktiskt inte förrän på eftermiddagen, och ja vad ska jag säga? Jag kom in på alla mina val, med mer marginal på vissa. Det känns faktiskt som helt okej, och nu är jag väldigt peppad på att höja mig i så många ämnen som möjligt. På måndag är det bara sju och en halv vecka kvar till sommarlov och nu ska jag verkligen ge allt under slutspurten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0