ledig på en måndag

Gårdagen var mysig, som jag sade förut var jag med släkten och firade lillkussen på dagen. Sedan på kvällen såg jag Patrik 1,5 med familjen och jag tyckte den var helt okej, ibland kunde den vara ganska rolig men ibland väldigt seg..
Idag är det annandag påsk, vilket innebär en dags extra ledighet! Fråga mig inte varför det finns annandagar, men vi är lediga så jag tycker inte vi ska klaga. Idag har jag träffat tennistjejorna på dellan och käkat lunch, blev lite småsur när jag blev tvungen att använda remsa när busskortet inte var giltligt (enda minuset med annandagar).. Efter lunchen spelade vi lite tennis också, men sedan var det dags för mig att åka hem, för jag hade lite som jag behövde få gjort innan skolstarten imorgon. Jag kan inte säga att jag ser fram emot att återigen behöva gå upp tidigt på morgonarna och jag skulle inte tacka nej till ännu en veckas ledighet, men nu är det faktiskt inte speciellt lång tid kvar till sommarlovet och jag har faktiskt saknat min söta klass lite granna. Plus att imorgon är det prick två veckor kvar till min födelsedag, yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0